lördag 4 december 2010

Lördagskvällen

Idag jobbade jag. Vid ett insulinbesök så råkade jag skada mig själv med en nål och tror ni inte det blödde jätte mycket. Såret blev ca en cm långt och lite djupt. Jaja, det får man leva med. Varje lördagskväll går vi ut jag och min man. Oftast är vi på Mezo men idag var vi på en biljardhall och spelade en timme och det gjorde vi även igår. Det var jätte roligt och inte så farligt dyrt heller. 80kr/timme för mig och mannen. Hittade dessa bilder på deras hemsida

Telefonbilder_Stanciu_jpg-for-web-NORMALTelefonbilder_Stanciu%20011_jpg-for-web-SMALL

Tror det blir flera omgångar dit. Det som är roligt med detta var att man skrattar och försöker att vissa att man är proffs. Så klart vann jag ingenting men vi spelade den som vinner ska bjuda på nästa gång. Så nu ser jag framemot detta. Nästa lördag ska jag hitta på något, kanske bowling eller till och med en resa till Göteborg. Vi får väl se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar