måndag 6 december 2010

Inte min dag!!!

Idag är jag irriterad. Jag är trött så in i bomben. Har inga vänner att vara med eftersom alla pluggar, jobbar och har barn och jag typ är i vägen. Jag tycker inte om belasta någon med mina bekymmer men men. Min man tränar och har gått ner i vikt och börjar se bra ut. Jag däremot mår inte så vidare på tanke på att vi planerar barn igen. Jag kan inte träna för att jag får inte anstränga mig i framtiden så himla onödigt att bli medlem nu, men direkt efter förlossningen ska jag börja. Ingen som är ledig som mig, får göra saker helt ensam.

Min bästa vän är en dator som jag är riktigt trött på. Oftast är jag på samma sidor. Jag vet om att jag går ut och har roligt också men direkt jag är ledig ifrån jobbet får jag mina konstiga idéer och ingenting passar. Nu ska jag sova och vila liter kanske det vänder. Ska laga mat innan mannen ska till jobbet.

Det är kanske mina hormoner som styr mig just idag på tanke på det är min ägglossnings dag och inte bara för att jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar