torsdag 9 december 2010

Abdominellt cerklage

Idag när jag var på jobbet började cerklaget dra som in i. Jag kunde knappt sitta och det varade i ca 2min sedan försvann smärtan helt. Bröstet spände också i samband med cerklaget. Jag har börjat få ont i ryggen och har mensvärk nu. Jag tror inte jag blir gravid denna månaden pga. att mensen krånglade förra månaden. Jag har massa utbrott dessa senaste dagarna. Jag orkar inte med all gnällande på jobbet och är trött att jag inte träffar min vänner eller familj. Jag älskar mitt jobb men just nu är det mycket som händer… Ja det är jul och det är så alltid vid denna tiden.

Jag har massa funderingar angående abdominell cerklage och hittar inte så mycket på internet. Jag ska börja söka bland amerikanska sidor, men jag känner att jag hinner inte med allt jag vill göra. Jag lär känna själv och jag känner lite nu. Just nu känns det jobbet med all väntande…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar