torsdag 4 november 2010

Menstruation och har abdominellt cerklage

Jag kom ihåg igår att jag har inte skrivit om smärtorna vid menstruation när man har cerklaget. Jag hade massa smärtor i ryggen och i magen. Mer smärta än utan bandet. När den närmar sig så känner man bandet mer och mer, en skön känsla är att bandet är kvar. Efter mitt gamla vanliga cerklage som inte höll vid min lilla flicka har jag blivit så himla noijig. Ska börja ta pergotime för att bli gravid igen. Hoppas hoppas att jag blir gravid denna månaden annars blir det nog nästa,,, Så är det när jag tar tabletterna. Ja nu tillbaka till menstruationen förutom smärta så går jag upp 2-3kilo som försvinner när den är slut. Inte tro du att jag är på bra humör. Jag kan skratta och prata men känner mig äcklig så länge som den varar och tyvärr kan den vara 7 dagar. Ja ni det var lite om mitt band för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar