lördag 11 september 2010

Busfabriken











Igår var det vår jul eiid. Vi tog små barnen till busfabriken. Jag, min mamma, min lilla syster mira med hennes son Elias och min andra systers son Zackaria till busfabriken så dem skulle ha roligt. Direkt när vi kom in i själva lekplatserna så försvann min syster son Zackaria och vi fick panik och började leta efter honom, det tog någ 5 min innan vi hittade honom. Våran hjärtade stannade under hela tiden. När vi började leka med Zackria började han gråta eftersom han inte var van vid alla lekar, men när han kom igång var det lite svårt för oss att låta honom prova andra saker. Elias är mindre han är bara 9 månader och Zackaria är 1 år och 5 månader. Dem hoppade i hoppborgen, var och klättrade i labyrinterna bland bollarna, åkte rushebana, cyklade osv. Några bilder på mina söta älsklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar